FAQ - Często zadawane pytania
Do przyjmowania płatności korzystamy z następujących dostawców usług płatniczych: PayPal, Klarna, karty kredytowe.
Składając zamówienie na stronie bollsen.pl, nie ponosisz żadnych kosztów wysyłki.
Zamówienie zostanie dostarczone i wysłane wyłącznie przesyłką DPD, który jest niezawodnym dostawcą usług kurierskich. Przetwarzamy i wysyłamy zamówienia w sposób możliwie najbardziej ekonomiczny, dlatego możemy zaoferować Ci darmową dostawę.
Twoje zamówienie zostanie dostarczone w ciągu 1-3 dni roboczych.
Jeśli chcesz anulować zamówienie, skorzystaj z naszego formularza anulowania . Prosimy zwrócić uwagę na warunki anulowania zamówienia i gwarancji.
Twoje zamówienie przygotowujemy z największą starannością. Jeśli mimo to otrzymasz przedmiot, którego nie zamawiałeś, zawsze możesz go zwrócić. W celu zapewnienia prawidłowej realizacji zwrotu prosimy o kontakt poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres hello@bollsen.pl lub wysłanie wiadomości za pomocą formularza kontaktowego.
Tak, możesz kupić nasze produkty z 14-dniowym terminem płatności.
Twoje dane są szyfrowane przy użyciu metody SSL. Nigdy nie przekazujemy Twoich danych dalej i nie wysyłamy Ci promocyjnych wiadomości e-mail, chyba że wyrazisz na to wyraźną zgodę.