FAQ - Często zadawane pytania

Do przyjmowania płatności korzystamy z następujących dostawców usług płatniczych: PayPal, Klarna, karty kredytowe.

Składając zamówienie na stronie bollsen.pl, nie ponosisz żadnych kosztów wysyłki.

Zamówienie zostanie dostarczone i wysłane wyłącznie przesyłką DPD, który jest niezawodnym dostawcą usług kurierskich. Przetwarzamy i wysyłamy zamówienia w sposób możliwie najbardziej ekonomiczny, dlatego możemy zaoferować Ci darmową dostawę.

Twoje zamówienie zostanie dostarczone w ciągu 1-3 dni roboczych.

Jeśli chcesz anulować zamówienie, skorzystaj z naszego formularza anulowania . Prosimy zwrócić uwagę na warunki anulowania zamówienia i gwarancji.

Twoje zamówienie przygotowujemy z największą starannością. Jeśli mimo to otrzymasz przedmiot, którego nie zamawiałeś, zawsze możesz go zwrócić. W celu zapewnienia prawidłowej realizacji zwrotu prosimy o kontakt poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres hello@bollsen.pl lub wysłanie wiadomości za pomocą formularza kontaktowego.

Tak, możesz kupić nasze produkty z 14-dniowym terminem płatności.

Twoje dane są szyfrowane przy użyciu metody SSL. Nigdy nie przekazujemy Twoich danych dalej i nie wysyłamy Ci promocyjnych wiadomości e-mail, chyba że wyrazisz na to wyraźną zgodę.

FORMULARZ KONTAKTOWY



    Zapoznałem/-am się z Polityką prywatności. Wyrażam zgodę na stałe przechowywanie moich danych w celu kontaktowania się ze mną i zadawania pytań *